Kurikulum
1.Ənənəvi dərslə kurikulumun fərqi
2. Kurikulumun prinsipləri
Fəal dərs
1. Fəal təlimin mexanizmləri
2. Fəal dərsin mərhələləri(motivasiya düşmüşdü)
3. Fəal təlimin üsulları(BİBÖ,Venn diaqramı)
Taksonomiyalar
1. Blum taksonomiyası(İdrak taksonomiyası kimi də düşmüşdü)
2. İdraki bacarıqlar
3. Məntiqi təfəkkür(açar sözləri)
Qiymətləndirmə
1. Formativ qiymətləndirmə
2. Summativ qiymətləndirmə
3. Qiymətləndirmənin prinsipləri
Pedaqogika
1. Özünütərbiyə və özünütəlqinin fərqi
2. Təlim və tərbiyənin oxşar cəhətləri
3. Təlim və tərbiyənin oxşar prinsipləri
4. Təlimin amilləri
5. Pedaqoji texnologiyalar
6. Tədris halqaları
Комментариев нет:
Отправить комментарий